EX120 benzininiams varikliams
EX120 benzininiams varikliams
16 €Šią prekę turime sandėlyje.Gelis revitalizantas, skirtas apsaugai nuo dilimo ir atstatomajam benzininio variklio remontui jo neišardant. Tinka benzininiams ir dujiniams, modifikuotiems ir su turbina varikliams. Detalių trynimosi paviršiuose suformuoja metalo keramikos sluoksnį (atsistato variklio detalių geometrija). Atnaujintas agregatas savo eksploatacinėmis savybėmis pranoksta naują ir garantuotai tarnaus 2-4 kartus ilgiau.
GamintojasXADO-
Charakteristikos
- Atstato ir apsaugo nuo dilimo besitrinančias cilindrų-stūmoklių grupės, skriejiko-švaistiklio ir dujas paskirstančio mechanizmo detales.
- Ženkliai sumažina degalų sąnaudas (iki 30 proc. tuščiąja eiga).
- Padidina spaudimą tepalų sistemoje iki nominalaus lygio.
- Išlygina ir padidina kompresiją cilindruose.
- Didina variklio galingumą, gerina jo dinamiškumą.
- 10 kartų sumažina triukšmą ir vibraciją.
- 2-3 kartus pailgina mazgų tarnavimo laiką
- Apsaugo variklį nuo neigiamų “šaltojo užvedimo” pasekmių.
- Pagerina variklio darbą jau po 50-100 km ridos.
- Leidžia eksploatuoti variklį iki 300 km nutekėjus alyvai.
Naudojimo instrukcijos:Apdorojimas vyksta trimis etapais.
1-as etapas. Tūbelės turinį suspausti į variklio tepalinę sistemą, sušilusią iki darbinės temperatūros, leisti varikliui dirbti tuščiąja eiga 5-10 min.
2-as etapas. Procedūrą pakartoti po 100-250 km ridos.
3-ias etapas. Procedūrą dar kartą pakartoti po 100-250 km ridos.
Apdorojimas laikomas užbaigtu po 1500 km ridos.Dozavimas
Variklio tepalų sistemos tūris l. 3-10 11-20 21-30 Tūbelių kiekis 3 6 9 Apdorojimo etapų schema 1+1+1 2+2+2 3+3+3 Tūbelių kiekis naujiems varikliams 2 4 6 Pastaba
Nekeisti alyvos iki apdorojimo pabaigos!
Galimas apdorojimas tuščiąja eiga (4 val prilygsta 200 km ridos).
Nauji varikliai iki 20 000 km ridos apdorojami vienu etapu - 2 švirštai vienu metu.
Variklius po kapitalinio remonto rekomenduojama apdoroti įprastai trimis etapais. Variklio su dujine įranga apdorojimas identiškas benzininiam varikliui. Apsauginis metalo keramikos sluoksnis formuojasi ant bet kokio apdorojamo mechanizmo, tačiau jei mechanizmas (variklis) yra kritinės būklės (100 proc. nusidėvėjimas) būtina pakeisti sugadintas detales.